Frakt & Leveranse

Alltid gratis frakt!

Du har alltid gratis frakt på din ordre hos Comfyballs. Dette er helt uavhengig om vi kjører tilbud eller senker prisene, så bare ta det med ro! Vår samarbeidspartner er Postnord og alle varer sendes fra vårt lager i Sverige.

OBS: Vi sender dessverre ikke pakker til Svalbard eller Jan Mayen.

Hvordan leveres pakken?

I Postkassen  - GRATIS

Pakken leveres rask i postkassen din.*

Vi benytter Postnord til våre leveringer av alle ordre. Pakken blir levert i postkassen. 

*Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du vil da motta et mail eller varsling på SMS med informasjonen du trenger for å hente ut pakken. 
Maks mål for Pakke i Postkasse er: 
Lengde maks 45cm
Lengde + bredde + tykkelse = 90cm
Maks vekt 5kg 

Pakkesporing

Link til sporing av pakken finnes i sendingsbekreftelsen du mottar fra oss på epost når pakken sendes fra vårt lager.

Vanlige spørsmål

Hvor er ordren min?

Du vil alltid kunne gå inn på "Min Konto" og sjekke status på din nåværende ordre. Du kan også gå i ordrebekreftelsen du har fått på mail og trykke på "Klikk her for å spore ordren din" for å se hva som er status på pakken.

Hvorfor har jeg ikke fått epost enda?

Hvis eposten ikke er kommet frem, er den stoppet av spam-filteret (dette kan skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se ordrestatus der.

Ordren min står ”til behandling”?

Når ordren er registrert blir den sendt rett til lageret i påvente av pakking. Ordrestatus ligger som ”Til behandling” inntil den er helt ferdig og klar for sending. Lageret prøver å pakke alt samme dag, og de fleste ordre sendes ut etter 1-2 dager.

Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?

Når ordren er fullført, er den sendt fra lageret. Da vil den normalt være fremme hos deg etter 3-6 dager. Det kan ta litt lenger tid hvis du bor i et område av Norge hvor det er vanskelig å komme til.

Hva vil det si at ordren min er satt ”on hold”?

Vi opplever hele tiden stor pågang og flere hundre ordre går gjennom lageret hver dag. Noen ganger er det varer eller størrelser som er ekstra populære og går unna så fort at vi ikke rekker å bestille suppleringer før det er tomt.

Er ordren min registrert?

Når ordren din er registrert, får du automatisk en epost som bekrefter det, sendt rett til den epost-adressen du har lagt inn.

Pakkesporing