Betaling

Velg mellom flere trygge betalingsalternativer

Kortbetaling

Betal med Visa eller Mastercard! Kjøpssummen reserveres på kortet samme dag som bestillingen blir gjort, og trekkes i det bestilingen er ferdigpakket og klar for sending.

Klarna Faktura med 30 dagers betalingsfrist

Velger du å betale med faktura mottar du faktura på e-post når pakken sendes fra oss. Du kan også logge deg på klarna.no eller i Klarna-appen og sjekke oversikt over dine bestillinger der. Faktura forfaller i løpet av 30 dager. 

Klarna delbetaling eller konto

Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme e-postadresse som er lagt inn med bestillingen. Du kan også logge deg på klarna.no eller i Klarna-appen og sjekke oversikt over dine bestillinger der. Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura/delbetaling. Les mer om Klarnas betingelser og personvern-policy.

Vipps

Enklere blir det ikke! Bruk mobilen og betal via appen Vipps. Legg inn telefonnummeret ditt etter du har valgt betalingsmetoden. Du vil så motta et betalingsvarsel på telefonen som må godkjennes. Og vipps! Så har du betalt. Kjøpssummen reserveres samme dag som bestillingen blir gjort, og trekkes i det bestilingen er ferdigpakket og klar for sending. 

OBS! Sjekk at fraktadresse stemmer.

Vanlige spørsmål

Må jeg oppgi mitt personnummer i kassen?

Du trenger kun å oppgi ditt personnummer hvis du velger å betale med faktura- eller delbetaling. Ved betaling med VISA eller kredittkort trenger du ikke å oppgi personnummer.

Har ordren gått igjennom?

Ordrebekreftelse sendes på epost til deg så snart ordren har gått gjennom. Om du har registrert feil epostadresse eller ikke mottar epost  kan du kontakte kundeservice på [email protected]

Kjøpet gikk ikke igjennom, men det har blitt gjort en reservasjon?

Ved teknisk feil kan det skje en reservering på din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet er da ikke trukket, bare reservert, og det frigis igjen i løpet av få dager.

Hvorfor går ikke mitt kjøp igjennom?

Hvis ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale med faktura, kan det skyldes flere ting:

- Du er under 18 år
- Adressen du oppga er ikke din folkeregistrerte adresse
- Du har oppgitt feil personnummer
- Du har nådd din maksimale kredittgrense

Ønsker du mer informasjon? Kontakt Klarna direkte her: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Hvor fyller jeg inn rabattkode?

Under oversikten over varene i handlekurven står det “Legg inn gavekort eller rabattkode”. Skriv inn rabattkoden din, og trykk på “Bruk kode”. Rabatten trekkes da automatisk fra sluttsummen i handlekurven.

Har dere rabattkoder jeg kan få?

Aktuelle rabattkoder annonseres på sosiale medier, som Facebook, Instagram og Snapchat. De sendes også ut i nyhetsbrevene våre, så vi anbefaler å melde deg på vårt nyhetsbrev for å alltid få de beste tilbudene og rabattene først.

Pakkesporing